Pengikut

RSS

Kerispatih - Menjemput Impian


Indah larik pelangi seusai hujan membuka hari
Samar dirajut mega garis wajahmu lembut tercipta
Telah jauh ku tempuh perjalanan
Bawa sebentuk cinta menjemput impian

[*]
Desau rindu meresap kenangan haru ku dekap
Semakin dekat tuntaskan penantian
Kekasih aku pulang menjemput impian

Reff:
Kau dan aku jadi satu arungi laut biru
Takkan ada yang kuasa mengusik haluannya
Kau dan aku jadi satu sambut datangku

[**]
Sekian lama waktu telah mengurai makna
Cinta kita gemerlap terasah masa
Kan ku buat prasasti dari tulusnya janji
Walau apa terjadi tetap tegak berdiri

Reff:
Kau dan aku jadi satu arungi laut biru
Takkan ada yang kuasa mengusik haluannya
Kau dan aku jadi satu bersama kita jemput impian

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar